Rreth Nesh

Kush jemi dhe cfare perfaqesojme?

  1. Bejme pjese ne bizneset e quajtura ndryshe “Cash & Carry” (Paguaj dhe Merre me Vete), ose Self Service, qe edhe pse kane si kliente baze te gjithe bizneset e vogla, mund te shesin edhe tek konsumatoret
  2. Biznesi yne mund te kthehet ne Pike Shumice Me Funksione Te Plota (me aktivitetet e promocionit, te asistences dhe konsulenzes manageriale si brenda ashtu edhe jashte pikes qendrore), edhe pse kjo mund te rezultoje paksa e veshtire perderisa brenda magazines trajtohen artikuj te shumte dhe te ndryshem, por qe mund te perqendrohemi vetem tek artikujt me kryesor dhe strategjik.
  3. Funksionet E Pikes Qendrore: Shumice me asortiment te despecializuar (me sh artikuj te ndryshem), nderkohe sherben dhe si “Supermarket per Pakicen”.
  4. Objektivi Kryesor: te jemi me kompetitiv ne krahasim me te tjeret: cfare ofrojme ne me sh se te tjeret? Kush jane pikat tona kyce? Pse klienti duhet te na zgjedh ne?
  5. Nese arrijme ti pergjigjemi pyetjeve me siper ne menyre positive, atehere mund te kemi nje kontroll me te madh ne tregun e brendshem, pse jo ne nje prespektive me te larget, te arrijme te konkurojme dhe ne tregun e jashtem.
  6. Faktoret kompetitiv: afersia me konsumatoret (CRM), fokus ne sherbim, konvenienca e cmimeve.
  7. Rendesia e perdorimit te teknologjise (e-mail per te marre kerkesat e konsumatoreve, POS ne piken e kalimit te mallit, Palmar per distributoret dhe menaxheret e shitjes).
  8. Rendesia dhe roli qe luan procesi i logjistikes sipas formules “Just in Time”.
  9. Per sa i perket importit te disa mallrave qe mund te jene strategjik ne ecurine e shitjeve, nje rol i rendesishem luan “Bashkepunimi midis Grocery (Pikave te Shumices), pasi nje biznes i vetem e ka sh me te veshtire te penetroje ne tregjet e huaja, te pakten per nje sasi te konsiderueshme mallrash per te cilat nuk arrin dot “Ekonomine e shkalles”.
  10. Te ulim ose te eliminojme, nese rezulton e mundur, disa funksione komerciale te cilat sjellin nje fitim me te madh per biznesin (psh nese trasporti behet vet nga pikat e pakices, ose te kemi kujdes ne marrjen porosi te sasise se duhur dhe te eliminojme stogjet e teperta (qe si rrjedhoje mbeten dhe dalin jasht skadences).
  11. Te kemi nje Layout
  12. Te arrijme te rrisim shitjet me mjetet tona , duke hyre ne ambiente qe rezultojne te veshtira per konsumatoret (fshatrat ose zonat e thella), nderkohe qe nga ana psikologjike, klientit i duket leverdi ne kosto dhe komoditet ne trasport.

AFRUESHMERIA E KLIENTIT

  1. Menyrat e Komunikimit Publiciteti Istituzional: Qellimi yne kryesor eshte te diferencojme  imazhin e cdo Pike Shitjeje ( ku ne disa raste puntualizohet dhe vehet theksi tek konvenienca e disa produkteve, tek gjeresia e vendit ne te cilen shitet produkti, ne thellesine e produktit etj.
  2. Publiciteti qe ka si qellim produktet strategjike , duke perdorur fletepalosjet dhe njoftimet neper vende te ndryshme.
  • Promocionet:
  1. Below the Line: qellimi yne kryesor eshte ndjekja e nje strategjie unike, te ulim  cmimin per te terhequr klientin ne piken e shitjes, ne mynyre qe te krijohet nje trafik i brendshem.
  2. Above the Line: ka disa lloj formash, nga mbledhja e pikeve (kartat e klientit – katalogu i promocioneve), Konkurset, Buono blerje per disa klientet te cilet e kalojne nje vlere te caktuar ne bleje (ne ketet rast i jepet nje % (psh 5%) te shumes tot per te marre mall gratis brenda pikes sone).