Kush jemi dhe cfare perfaqesojme?
- Bejme pjese ne bizneset e quajtura ndryshe “Cash & Carry” (Paguaj dhe Merre me Vete), ose Self Service, qe edhe pse kane si kliente baze te gjithe bizneset e vogla, mund te shesin edhe tek konsumatoret
- Biznesi yne mund te kthehet ne Pike Shumice Me Funksione Te Plota (me aktivitetet e promocionit, te asistences dhe konsulenzes manageriale si brenda ashtu edhe jashte pikes qendrore), edhe pse kjo mund te rezultoje paksa e veshtire perderisa brenda magazines trajtohen artikuj te shumte dhe te ndryshem, por qe mund te perqendrohemi vetem tek artikujt me kryesor dhe strategjik.
- Funksionet E Pikes Qendrore: Shumice me asortiment te despecializuar (me sh artikuj te ndryshem), nderkohe sherben dhe si “Supermarket per Pakicen”.
- Objektivi Kryesor: te jemi me kompetitiv ne krahasim me te tjeret: cfare ofrojme ne me sh se te tjeret? Kush jane pikat tona kyce? Pse klienti duhet te na zgjedh ne?
- Nese arrijme ti pergjigjemi pyetjeve me siper ne menyre positive, atehere mund te kemi nje kontroll me te madh ne tregun e brendshem, pse jo ne nje prespektive me te larget, te arrijme te konkurojme dhe ne tregun e jashtem.
- Faktoret kompetitiv: afersia me konsumatoret (CRM), fokus ne sherbim, konvenienca e cmimeve.
- Rendesia e perdorimit te teknologjise (e-mail per te marre kerkesat e konsumatoreve, POS ne piken e kalimit te mallit, Palmar per distributoret dhe menaxheret e shitjes).
- Rendesia dhe roli qe luan procesi i logjistikes sipas formules “Just in Time”.
- Per sa i perket importit te disa mallrave qe mund te jene strategjik ne ecurine e shitjeve, nje rol i rendesishem luan “Bashkepunimi midis Grocery (Pikave te Shumices), pasi nje biznes i vetem e ka sh me te veshtire te penetroje ne tregjet e huaja, te pakten per nje sasi te konsiderueshme mallrash per te cilat nuk arrin dot “Ekonomine e shkalles”.
- Te ulim ose te eliminojme, nese rezulton e mundur, disa funksione komerciale te cilat sjellin nje fitim me te madh per biznesin (psh nese trasporti behet vet nga pikat e pakices, ose te kemi kujdes ne marrjen porosi te sasise se duhur dhe te eliminojme stogjet e teperta (qe si rrjedhoje mbeten dhe dalin jasht skadences).
- Te kemi nje Layout
- Te arrijme te rrisim shitjet me mjetet tona , duke hyre ne ambiente qe rezultojne te veshtira per konsumatoret (fshatrat ose zonat e thella), nderkohe qe nga ana psikologjike, klientit i duket leverdi ne kosto dhe komoditet ne trasport.
AFRUESHMERIA E KLIENTIT
- Menyrat e Komunikimit Publiciteti Istituzional: Qellimi yne kryesor eshte te diferencojme imazhin e cdo Pike Shitjeje ( ku ne disa raste puntualizohet dhe vehet theksi tek konvenienca e disa produkteve, tek gjeresia e vendit ne te cilen shitet produkti, ne thellesine e produktit etj.
- Publiciteti qe ka si qellim produktet strategjike , duke perdorur fletepalosjet dhe njoftimet neper vende te ndryshme.
- Promocionet:
- Below the Line: qellimi yne kryesor eshte ndjekja e nje strategjie unike, te ulim cmimin per te terhequr klientin ne piken e shitjes, ne mynyre qe te krijohet nje trafik i brendshem.
- Above the Line: ka disa lloj formash, nga mbledhja e pikeve (kartat e klientit – katalogu i promocioneve), Konkurset, Buono blerje per disa klientet te cilet e kalojne nje vlere te caktuar ne bleje (ne ketet rast i jepet nje % (psh 5%) te shumes tot per te marre mall gratis brenda pikes sone).